niedziela, 8 czerwca 2014

Port

Pierwsza, samotna noc na lotnisku już za mną. Uff... Dla osób wybierających się do Manchester oraz chcących skorzystać z dóbr tutejszego lotniska mam kilka uwag:
1. Przechowalnia bagażu czynna jest w godzinach 8:00-20:00. Koszt przechowania to 10 £/rzecz 
2. Możemy skorzystać z prysznica w Hotelu Radisson Blu, znajdującego się tuż przy lotnisku. Czynne od 8:00 - 20:00, koszt 6,5 £/os (spóźniłam się :/)
3. Najlepiej nocować na terminalu 1, po przejściu odprawy. Ja niestety z tej opcji nie skorzystałam czego ogromnie żałuję :/ cieplej, po zastosowaniu korków do uszu również cicho :) 
4. Połączenie z lotniska do centrum miasta zajmuje ok 30 min, koszt 7 £/dzień/os

Gdyby ktoś potrzebował dodatkowych informacji służę pomocą :)

Tymczasem zbliża się moja godzina 0, biegnę na odprawę i fruuuuuu na Islandię :)
Mam nadzieję do zobaczenia wkrótcę :)

Redi, stedi, go! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz